Skip to: Who do you think you are?

SAZZA website

Who do you think you are?

Who do you think you are?

Je bent als organisatie toe aan een nieuwe identiteit of je zoekt naar een eenduidige manier van communiceren. Dan helpen wij je graag met de Who do you think you are-workshop. Hierin gaan we samen op zoek naar het oerbeeld dat past bij jouw organisatie. Dit doen we met het door ons aansprekend ontworpen archetype-spel. Een uitdagend spel waarin de archetypen van Carl Jung de basis vormen. Als je weet wie je bent, kun je vol overtuiging communiceren vanuit dit karakter en bijbehorende specifieke stijl.

Zowel mensen als merken hebben altijd karaktertrekken van meerdere archetypen. Je bent nooit 100% rebel, of 100% wijze, meestal herken je je in meerdere archetypen. Maar er is altijd één archetype dat overheerst, dat het allerbeste bij het merk past.

Door jouw archetype leidend te laten zijn in alle communicatie, is de boodschap helder. Het merk is herkenbaar en mensen die zich aangesproken voelen, zullen zich eerder hierbij aansluiten.

De workshop duurt gemiddeld een halve dag en wordt ervaren als een mooi teambuildingsmoment.

Nieuwsgierig geworden wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? We horen het graag.

Back To Top