Skip to: Festivalcampagne 2018

sazza website

Festivalcampagne 2018

Festivalcampagne 2018

Festivalcampagne 2018

Meet the World in de promotiecampagne voor het Movies that Matter Filmfestival.

Achtergrond
Tijdens het jaarlijkse Movies that Matter Filmfestival kan het publiek negen dagen lang zo’n 70 films bekijken die inspireren, hoop geven en vooral ogen openen. Er zijn verdiepende programma’s met debatten, interviews, masterclasses, lezingen en Q&A’s. Voor de promotiecampagne van 2018 ontwikkelde SAZZA deze eigenzinnige campagne voor dit unieke filmfestival.

Aanpak
Wij visualiseerden de wereld van het Movies that Matter Filmfestival op illustratieve wijze. Verhalen van hier en van ver zijn te vinden in de vorm van film en debat. Je ontmoet activisten, raakt in gesprek met filmmakers, over mensenrechten, onrecht op deze planeet of de kracht van mensen. Je danst met mede filmliefhebbers. Er is naast film ook ruimte voor muziek, kunst en theater. Tijdens het Movies that Matter filmfestival ontmoet je de wereld of bekijk je deze vanuit een ander perspectief. Dit resulteerde in een illustratie waarin het maatschappelijke debat verweven is en je niet uitgekeken raakt.

Resultaat
Het concept ‘meet the world’ pasten wij toe op de gehele visuele communicatie rondom het filmfestival. Wij ontwikkelden onder andere de festivalpromo, campagneposters, flyers, (online) advertenties, brochures en filmkrant.

Back To Top